„Pismo w sprawie” (PSZ-PS) na praca.gov.pl

Print Drukuj
Pismo w sprawie (PSZ-PS) jest składane jako kontynuacja korespondencji w ramach zainicjowanej wcześniej sprawy. Dotyczy spraw inicjowanych przez wnioski COVID-19:
  • PSZ-PKDG
  • PSZ-DKWP
  • PSZ-DKDG
  • PSZ-DKWO
  • PSZ-DBKDG
Wnioski te są wnioskami organizacji, więc opcja składania w kontekście osoby fizycznej nie jest realizowana.

Składanie wniosku jako kontynuacja sprawy wymaga zalogowania się i wskazania istniejącej sprawy. W portalu klienta, w widoku Sprawy po rozwinięciu sprawy dostępny jest przycisk „Kontynuuj korespondencję". Na liście dostępnych rodzajów pism „Wybór dalszej korespondencji" dla wniosków dostępny jest tylko wniosek PSZ-PS.

Przykładowa kontynuacja korespondencji przy pomocy PS w sprawie PSZ-PKDG:



Do złożenia wniosku wymagane jest dołączenie następujących załączników: kopia pełnomocnictwa (plik w formacie jpg, pdf, jeżeli zaznaczono pole „Dla osoby składającej wniosek wymagane jest pełnomocnictwo").

W sekcjach 1 i 2 pola są zasilane inicjalnie bez możliwości zmiany, na podstawie danych z konta organizacji. W sekcji 3 pola są zasilane inicjalnie z możliwością zmiany, na podstawie danych z konta organizacji. W sekcji 6, imię i nazwisko są zasilane inicjalnie bez możliwości zmiany, na podstawie danych z konta klienta – osoby składającej pismo.

Proszę nie uzupełniać wniosków dotyczących COVID-19 poprzez Pismo do urzędu (PSZ-PU).
Informacje o publikacji dokumentu