ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł netto.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Powiatowy Urząd Pracy w Przysusze zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie zamówienia obejmującego:
1. Przedmiot zamówienia:dla zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł netto.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Powiatowy Urząd Pracy w Przysusze zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie zamówienia obejmującego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Przysusze.
Lp. | Model | Sztuk |
1 | Toner HP CF259X (59X) | 8 |
2 | Toner HP CF280X (80X) | 6 |
3 | Toner czarny HP CE410X (305X) | 4 |
4 | Toner błękitny HP CE411A (305A) | 1 |
5 | Toner żółty HP CE412A (305A) | 1 |
6 | Toner purpurowy HP CE413A (305A) | 1 |
7 | Toner HP CF287X (87X) | 3 |
8 | Toner HP CE390X (90X) | 1 |
9 | Toner HP CB436A (36A) | 1 |
Tonery oryginalne z hologramem producenta urządzenia. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być nowe, nieregenerowane i posiadać oryginalne, fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie. Zamawiający dopuszcza opakowania „Dual Pack". Data produkcji oferowanych tonerów powyżej 01.01.2018 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Przysusze informuje, że drukarki i urządzenie wielofunkcyjne, którymi dysponuje są częściowo w okresie gwarancji producentów. Gwarancja nie obejmuje przypadków uszkodzeń powstałych wskutek użycia nieoryginalnych tonerów w związku z tym dopuszcza wyłącznie tonery oryginalne producentów urządzeń.
2. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 23 kwietnia 2021 roku.
3. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu: Formularz ofertowy wraz z załącznikami.
4. Sposób przygotowania oferty:
- Dopuszcza się złożenie oferty: za pośrednictwem poczty elektronicznej zamowienia@przysucha.praca.gov.pl,
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Wykonawca może zaproponować jedną cenę i nie może jej zmienić.
- Cena oferty powinna być podana w PLN liczbowo i słownie netto i brutto i obejmować koszty całkowite związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
6. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę zawierającą wymagane informacje należy złożyć do dnia 31 marca 2021 r. do godz. 12:00 na adres poczty elektronicznej: zamowienia@przysucha.praca.gov.pl. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej wysłania.
7. Termin rozpatrzenia ofert: do dnia 9 kwietnia 2021 roku.
8. Sposób oceny ofert: cena 100%.
9. Warunki płatności: przelewem na konto Wykonawcy, wskazane w fakturze, w ciągu 14 dni od dnia dostawy przedmiotu umowy. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego
10. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcą: Waldemar Stropa, Wojciech Kaczmarek - tel. (48) 6752788.