ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł netto.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Powiatowy Urząd Pracy w Przysusze zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie zamówienia obejmującego:
dla zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł netto.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Powiatowy Urząd Pracy w Przysusze zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie zamówienia obejmującego:
1. Przedmiot zamówienia: zakup urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego TOSHIBA e-STUDIO 400AC - drukowanie z możliwością druku na kopertach, kopiowanie, automatyczny dupleks, skaner, podajnik dokumentów jednoprzebiegowy, kaseta na papier (550 arkuszy), podajnik ręczny, komplet oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, druk z USB, LAN 10/100/1000. Gwarancja 36 miesięcy (w okresie trwania gwarancji, w cenie urządzenia, wykonawca zapewnia dwa przeglądy techniczne i konserwacje). Instalacja i konfiguracja urządzenia na miejscu u klienta wraz ze szkoleniem z obsługi.
2. Termin realizacji zamówienia: do dnia 2 grudnia 2022 roku.
3. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu: Formularz ofertowy wraz z załącznikami.
4. Sposób przygotowania oferty:
1) Dopuszcza się złożenie oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@przysucha.praca.gov.pl,
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3) Wykonawca może zaproponować jedną cenę i nie może jej zmienić.
4) Cena oferty powinna być podana w PLN liczbowo i słownie netto i brutto, i obejmować koszty całkowite związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
5) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
5. Okres gwarancji: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – 36 miesięcy.
6. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę zawierającą wymagane informacje należy złożyć do dnia 4 listopada 2022 r. do godz. 12:00 na adres poczty elektronicznej: zamowienia@przysucha.praca.gov.pl. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej wysłania.
7. Termin rozpatrzenia ofert: do dnia 10 listopada 2022 roku.
8. Sposób oceny ofert: cena 100%. W postępowaniu, jako pierwsza sprawdzana będzie oferta z najniższą ceną. Jeśli oferta, po ewentualnych wyjaśnieniach, okaże się zgodna z zapytaniem ofertowym, dokonywany jest jej wybór. Pozostałe oferty nie podlegają ocenie. Niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze oferty najkorzystniejszej, podając jej cenę i nazwę Wykonawcy, który ją złożył. Informacja o wyborze opublikowana zostanie również na stronie internetowej Zamawiającego.
9. Warunki płatności: przelewem na konto Wykonawcy, wskazane w fakturze, w ciągu 14 dni od dnia dostawy przedmiotu umowy. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
10. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcą: Wojciech Kaczmarek, Agnieszka Zabroń - tel. (48) 6752788.