ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł netto.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Powiatowy Urząd Pracy w Przysusze zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie zamówienia obejmującego:
dla zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł netto.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Powiatowy Urząd Pracy w Przysusze zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie zamówienia obejmującego:
1. Przedmiot zamówienia:
1) Zakup i dostawa fabrycznie nowej cyfrowej centrali telefonicznej i telefonów systemowych wg poniższej specyfikacji.
2) Demontaż starej centrali telefonicznej i ewentualny odbiór w celu utylizacji po wydaniu ekspertyzy technicznej.
3) Montaż nowej centrali telefonicznej wraz z podłączeniem do istniejącego okablowania.
4) Montaż urządzeń współpracujących z centralą telefoniczną.
5) Zaprogramowanie i uruchomienie centrali telefonicznej oraz telefonów systemowych z możliwością bezpłatnych zmian w konfiguracji do 30 dni od instalacji,
6) Szkolenie pracowników z obsługi centrali i telefonów systemowych.
Wymagane parametry techniczne dla cyfrowej centrali telefonicznej:
Do dyspozycji 7 uniwersalnych slotów, które umożliwią podłączenie:
• 2 cyfrowe linie ISDN (2B+D) - możliwość rozbudowy do 16 łączy,
• 24 linii wewnętrznych - możliwość rozbudowy do 28 linii, w tym:
- 20 linii analogowych wewnętrznych,
- 4 linie/porty dla aparatów systemowych,
• dostępna funkcjonalność VoIP (możliwość uruchomienia do 200 portów VoIP) i GSM (do 4 obsługiwanych kart SIM),
• obsługa numerów wielokrotnych MSN/DDI (przy zastosowaniu łączy ISDN),
• wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów (do 16 rozmów jednocześnie).
• pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych,
• system DISA umożliwiający bezpośredni dostęp do numerów wewnętrznych na łączach analogowych,
• karta LAN (integracja z siecią komputerową),
• interfejs USB do komputera,
• oprogramowanie do zarzadzania/konfiguracji i do obsługi taryfikacji bez konieczności korzystania z dodatkowych licencji współpracujące z systemem Windows 10,
• monitorowanie w czasie rzeczywistym pracy z poziomu aplikacji do zarządzania,
• możliwość konfiguracji aparatów systemowych z poziomu aplikacji do zarządzania,
• rejestracja i taryfikacja rozmów wychodzących,
• zapowiedzi głosowe,
• możliwość tworzenia list niepożądanych numerów, z których wywołania są ignorowane lub obsługiwane w zdefiniowany sposób,
• wersja obudowy RACK do montażu w szafie stojącej 19" z wejściami z przodu, wysokość 1U
• zasilanie z sieci prądu zmiennego ~230V, 50Hz,
• zabezpieczenia kart przed przepięciami pochodzącymi z sieci telekomunikacyjnej,
• komplet potrzebnych akcesoriów do montażu w szafie RACK.
• gwarancja minimum 24 m-ce z możliwością rozszerzenie u producenta do 30 miesięcy.
• czas reakcji na zgłoszenia gwarancyjne i naprawa: następny dzień roboczy.
Cyfrowy telefon systemowy - szt. 1
• Bezobsługowa automatyczna synchronizacja z serwerem proponowanej centrali.
• Prezentacja godziny, dnia tygodnia i daty
• 6-wierszowy graficzny wyświetlacz LCD z podświetleniem
• 24 klawisze funkcyjne z możliwością swobodnego programowania
• System głośnomówiący działający w trybie pełnego dupleksu.
• Słuchawka zgodna z technologią szerokopasmowej transmisji danych i zestawami dla osób słabosłyszących (HAC, Hearing Aid Compatibility)
• Wbudowany elektroniczny podnośnik słuchawki umożliwiający połączenie terminala cyfrowego z zestawami słuchawkowymi.
• Port zestawu słuchawkowego: wtyczka audio jack 2,5 mm.
• Wbudowany port XDP/DXDP
• Zdefiniowane klawisze funkcyjne: Program, Intercom, Auto Answer, Mute, Auto Dial, Message, Redial, Transfer, Flash i Hold.
• Głośność dzwonka: 4 poziomy plus wyciszenie.
• Wyciszenie mikrofonu słuchawki i zestawu słuchawkowego.
• Rejestr połączeń wychodzących i przychodzących.
• Przycisk nawigacyjny.
• Praca w dwóch położeniach: wysokim i niskim.
• Kolor biały.
• Gwarancja 24 miesiące.
Cyfrowy telefon systemowy - szt. 3
• Bezobsługowa automatyczna synchronizacja z serwerem proponowanej centrali.
• Prezentacja godziny, dnia tygodnia i daty
• 3-wierszowy graficzny wyświetlacz LCD z podświetleniem
• 24 klawisze funkcyjne z możliwością swobodnego programowania
• System głośnomówiący działający w trybie pełnego dupleksu.
• Słuchawka zgodna z technologią szerokopasmowej transmisji danych i zestawami dla osób słabosłyszących (HAC, Hearing Aid Compatibility)
• Wbudowany elektroniczny podnośnik słuchawki umożliwiający połączenie terminala cyfrowego z zestawami słuchawkowymi.
• Port zestawu słuchawkowego: wtyczka audio jack 2,5 mm.
• Wbudowany port XDP/DXDP
• Zdefiniowane klawisze funkcyjne: Program, Intercom, Auto Answer, Mute, Auto Dial, Message, Redial, Transfer, Flash i Hold.
• Głośność dzwonka: 4 poziomy plus wyciszenie.
• Wyciszenie mikrofonu słuchawki i zestawu słuchawkowego.
• Rejestr połączeń wychodzących i przychodzących.
• Przycisk nawigacyjny.
• Praca w dwóch położeniach: wysokim i niskim.
• Kolor biały.
• Gwarancja 24 miesiące.
2. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 31 sierpnia 2021 roku.
3. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu: Formularz ofertowy wraz z załącznikami.
4. Sposób przygotowania oferty:
1) Dopuszcza się złożenie oferty:
za pośrednictwem poczty elektronicznej zamowienia@przysucha.praca.gov.pl,
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3) Wykonawca może zaproponować jedną cenę i nie może jej zmienić.
4) Cena oferty powinna być podana w PLN liczbowo i słownie netto i brutto i obejmować koszty całkowite związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
5) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
5. Okres gwarancji:
Centrala - 24 miesiące z możliwości bezpłatnego rozszerzenie do 30 miesięcy.
Telefony systemowe – 24 miesiące.
6. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę zawierającą wymagane informacje należy złożyć do dnia 19 lipca 2021 r. do godz. 12:00 na adres poczty elektronicznej: zamowienia@przysucha.praca.gov.pl. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej wysłania.
7. Termin rozpatrzenia ofert: do 23 lipca 2021 roku.
8. Sposób oceny ofert: cena 100%.
9. Warunki płatności: przelewem na konto Wykonawcy, wskazane w fakturze, w ciągu 14 dni od dnia dostawy przedmiotu umowy. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego
10. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcą: Waldemar Stropa, Wojciech Kaczmarek - tel. (48) 6752788.