Odnowienie licencji na 50 stanowisk ESET PROTECT Essential ON-PREM dla Powiatowego Urzędu Pracy w Przysusze

Print Drukuj
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł netto.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Powiatowy Urząd pracy w Przysusze zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie zamówienia obejmującego:
  1. Przedmiot zamówienia:
    Odnowienie licencji na 50 stanowisk ESET PROTECT Essential ON-PREM (konsola centralnego zarządzania, ochrona stacji roboczych, urządzeń mobilnych, serwerów plików) dla Powiatowego Urzędu Pracy w Przysusze na okres 24 miesięcy – liczony od dnia wygaśnięcia bieżącej licencji, z aktualizacjami baz sygnatur wirusów oraz komponentów programu na aktualnych kluczach licencyjnych. Identyfikator publiczny: 33B-VEH-G3M
    Aktualna licencja ważna do dnia 01.12.2023r.
    W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia certyfikatu z licencją wystawionego przez oficjalnego dystrybutora oprogramowania w Polsce.
  2. Termin realizacji zamówienia: do dnia 24 listopada 2023 roku.
  3. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu: Formularz ofertowy.
  4. Sposób przygotowania oferty:
    1) Dopuszcza się złożenie oferty: za pośrednictwem poczty elektronicznej zamowienia@przysucha.praca.gov.pl
    2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    3) Wykonawca może zaproponować jedną cenę i nie może jej zmienić.
    4) Cena oferty powinna być podana w PLN liczbowo i słownie netto i brutto, i obejmować koszty całkowite związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
    5) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  5. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę zawierającą wymagane informacje należy złożyć do dnia 23 października 2023 r. do godz. 12:00 na adres poczty elektronicznej: zamowienia@przysucha.praca.gov.pl Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej wysłania.
  6. Termin rozpatrzenia ofert: do 3 listopada 2023 roku.
  7. Sposób oceny ofert: cena 100%.
    W postępowaniu jako pierwsza sprawdzana będzie oferta z najniższą ceną. Jeśli oferta, po ewentualnych wyjaśnieniach, okaże się zgodna z zapytaniem ofertowym, dokonywany jest jej wybór. Pozostałe oferty nie podlegają ocenie. Oferty niekompletnie lub błędnie wypełnione będą odrzucane. Niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze oferty najkorzystniejszej, podając jej cenę i nazwę Wykonawcy, który ją złożył. Informacja o wyborze opublikowana zostanie również na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
  8. Warunki płatności: przelewem na konto Wykonawcy, wskazane w fakturze, w ciągu 14 dni od dnia jej wystawienia. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
  9. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcą: Wojciech Kaczmarek, Agnieszka Zabroń - tel. (48) 6752788.

Załączniki

Formularz_ofertowy_ESET_2023
Formularz_ofertowy_ESET_2023.doc 75 KB
(1)RODO Obowiązek informacyjny. Zamówienia poniżej 130 tys. netto
(1)RODO Obowiązek informacyjny. Zamówienia poniżej 130 tys. netto.pdf 116 KB
Informacje o publikacji dokumentu