Zamówienia publiczne

Zakup fabrycznie nowych komputerów All-in-One dla Powiatowego Urzędu Pracy w Przysusze

ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł netto.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Powiatowy Urząd Pracy w Przysusze zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie zamówienia obejmującego:
  1. Przedmiot zamówienia: „Zakup fabrycznie nowych komputerów All-in-One dla Powiatowego Urzędu Pracy w Przysusze" zgodnego z „Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego – Specyfikacja AiO".
  2. Termin realizacji zamówienia: do dnia 29 listopada 2024 roku.
  3. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu: Formularz ofertowy wraz z załącznikami nr 2 i 3 do Zapytania Ofertowego.
  4. Sposób przygotowania oferty:
    1) Dopuszcza się złożenie oferty: za pośrednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@przysucha.praca.gov.pl,
    2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    3) Wykonawca może zaproponować jedną cenę i nie może jej zmienić.
    4) Cena oferty powinna być podana w PLN liczbowo i słownie netto i brutto i obejmować koszty całkowite związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
    5) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
  1. Okres gwarancji: Zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zapytania Ofertowego - Specyfikacja AiO.
  2. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę zawierającą wymagane informacje należy złożyć do dnia 28 października 2024 r. do godz. 11:00 na adres poczty elektronicznej: zamowienia@przysucha.praca.gov.pl. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej wysłania.
  3. Termin rozpatrzenia ofert: do 31 października 2024 roku.
  4. Sposób oceny ofert: cena 100%. W postępowaniu jako pierwsza sprawdzana będzie oferta z najniższą ceną. Jeśli oferta, po ewentualnych wyjaśnieniach, okaże się zgodna z zapytaniem ofertowym dokonywany jest jej wybór. Pozostałe oferty nie podlegają ocenie. Oferty niekompletnie lub błędnie wypełnione będą odrzucane. Niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze oferty najkorzystniejszej, podając jej cenę i nazwę Wykonawcy, który ją złożył. Informacja o wyborze opublikowana zostanie również na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
  5. Warunki płatności: przelewem na konto Wykonawcy, wskazane w fakturze, w ciągu 14 dni od dnia dostawy przedmiotu umowy. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego
  6. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcą: Wojciech Kaczmarek, Agnieszka Zabroń - tel. (48) 6752788.

Załączniki

Załącznik_nr_1_do_zapytania_ofertowego_specyfikacja_AiO
Załącznik_nr_1_do_zapytania_ofertowego_specyfikacja_AiO.pdf 102 KB
Formularz_ofertowy_AIO_2024
Formularz_ofertowy_AIO_2024.docx 35 KB
Zalacznik_nr_2_do_zapytania_ofertowego_AIO_oswiadczenie
Zalacznik_nr_2_do_zapytania_ofertowego_AIO_oswiadczenie.docx 19 KB
Zalacznik_nr_3_do_zapytania_ofertowego_AIO_oswiadczenie
Zalacznik_nr_3_do_zapytania_ofertowego_AIO_oswiadczenie.docx 21 KB
Wzór_umowy_AiO_2024
Wzór_umowy_AiO_2024.docx 28 KB
(1)RODO Obowiązek informacyjny. Zamówienia poniżej 130 tys. netto
(1)RODO Obowiązek informacyjny. Zamówienia poniżej 130 tys. netto.pdf 116 KB

Menu nawigacji

Zapisz się na newsletter w wybranej kategorii

Brak dostępnych newsletterów