Zaproszenie do składania ofert na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Przysusze

Print Drukuj

ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł netto.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Powiatowy Urząd pracy w Przysusze zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie zamówienia obejmującego:


1.    Przedmiot zamówienia: 

Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Przysusze

Lp.

Model

Sztuk

1

Toner HP CF259X (59X)

8

2

Toner HP CF287X (87X)

2

3

Toner HP CF280X (80X)

1

4

Toner czarny HP CE410X (305X)

3

5

Toner błękitny HP CE411A (305A)

2

6

Toner żółty HP CE412A (305A)

2

7

Toner purpurowy HP CE413A (305A)

2

8

Toner Toshiba T-2840E

1

9

Toner czarny Toshiba e-Studio 400AC - T-FC330EK

2

10

Toner czarny HP W2200X (220X)

3

11

Toner błękitny HP W2201X (220X)

2

12

Toner żółty HP W2202X (220X)

2

13

Toner purpurowy HP W2203X (220X)

2

14

Toner HP W1490X (149X)

4

​​​​​

Tonery oryginalne z hologramem producenta urządzenia. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą posiadać oryginalne, fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie. Zamawiający dopuszcza opakowania „Dual Pack” i wielopak oraz oryginalne kontraktowe tonery HP. Data produkcji oferowanych tonerów powyżej 01.01.2022 r. Powiatowy Urząd Pracy w Przysusze informuje, że drukarki i urządzenie wielofunkcyjne, którymi dysponuje są częściowo w okresie gwarancji producentów. Gwarancja nie obejmuje przypadków uszkodzeń powstałych wskutek użycia nieoryginalnych tonerów, w związku z tym dopuszcza wyłącznie tonery producentów urządzeń drukujących.

2. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 30 maja 2025 roku.
3. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:
    Formularz ofertowy wraz z załącznikami.
4. Sposób przygotowania oferty:
    1) Dopuszcza się złożenie oferty:
za pośrednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@przysucha.praca.gov.pl,
    2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    3) Wykonawca może zaproponować jedną cenę i nie może jej zmienić.
    4) Cena oferty powinna być podana w PLN liczbowo i słownie netto i brutto i obejmować       
koszty całkowite związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
   5) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
5.    Okres gwarancji: na dostarczone tonery Wykonawca udziela gwarancji na okres eksploatacji, tj. do momentu wyczerpania materiału barwiącego, liczonej od daty dostarczenia. Ewentualne reklamacje, przesyłki i wymiana wadliwych/uszkodzonych materiałów odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.
6.    Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę zawierającą wymagane informacje należy złożyć do dnia 28 kwietnia 2025r. do godz. 12:00 na adres poczty elektronicznej: zamowienia@przysucha.praca.gov.pl. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej wysłania.
7.    Termin rozpatrzenia ofert: do 6 maja 2025 roku.
8.    Sposób oceny ofert: cena 100%.
W postępowaniu, jako pierwsza sprawdzana będzie oferta z najniższą ceną. Jeśli oferta, po ewentualnych wyjaśnieniach, okaże się zgodna z zapytaniem ofertowym, dokonywany jest jej wybór. Pozostałe oferty nie podlegają ocenie. Oferty niekompletnie lub błędnie wypełnione będą odrzucane. Niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze oferty najkorzystniejszej, podając jej cenę i nazwę Wykonawcy, który ją złożył. Informacja o wyborze opublikowana zostanie również na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
9.    Warunki płatności: przelewem na konto Wykonawcy, wskazane w fakturze, w ciągu 14 dni od dnia dostawy przedmiotu umowy. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego
10.    Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcą:
Agnieszka Zabroń, Wojciech Kaczmarek - tel. (48) 6752788.

Załączniki

Formularz_ofertowy_materiały_eksploatacyjne_2025r
Formularz_ofertowy_materiały_eksploatacyjne_2025r.doc 90 KB
Umowa_materiały_eksploatacyjne_2025r
Umowa_materiały_eksploatacyjne_2025r.docx 30 KB
(1)RODO Obowiązek informacyjny. Zamówienia poniżej 130 tys. netto
(1)RODO Obowiązek informacyjny. Zamówienia poniżej 130 tys. netto.pdf 116 KB
Informacje o publikacji dokumentu